Ուսանողությունը բարդույթավորված է…


Հետախուզություն ուսանողության շրջանում, նպատակն է բացահայտել ուսանողության բարդույթները: Ինչպես գիտենք, ուսանողական կյանքի կարեվորագույն մասն է կազմում  նաեվ  մասնակցությունը ուսանողական միջոցառումներին: Պարզվում է հակառակը, մեր ուսանողները բարդույթավորված են:
Ակնհայտ է, որ մեզանից շատերը տաղանդավոր են` լավ ասմունքում են, երգում ու պարում, բայց միջոցառումներին մասնակցելու հարցում լսվում են ՙոչ՚-եր, ՙամոթ է՚, ՙերեխա չենք՚-եր եվ նմանօրինակ մի շարք արտահայտություններ: Արդյունքում հրաժարվում են նաեվ  նրանք, ովքեր մեծ հաճույքով պատրաստ էին հանդես գալ բեմում` վախենալով ընկերների կողմից ծաղրի առարկա դառնալ:
Հարգելի՛ ուսանողներ, մի՛ շտապեք  չափից վաղ մեծանալ, ՙերեխա լինել՚-ն այնքան էլ վատ չէ, ՙամոթ՚-ը սեփական ոճ չունենալն է, իսկ ծաղրում են նրանք, ովքեր նախանձում են:
Ես պարզապես կասեի. ՙՄի՛ լսեք նման շրջապատին՚: Մեր մեծերից շատերը գնահատվել են հետմահու, բայց դա նրանց չի խանգարել կենդանության օրոք հույսով ու հավատքով նվիրվել իրենց գործին: Պարզապես սովորեք լսել ձեր սրտի ձայնը: Չէ՞ որ ի վերջո մարդկային ամբողջ իմաստությունը պահպանված է երկու բառերի մեջ` հուսալ եվ սպասել: Աշխատեք սկզբնականում բացահայտել ձեզ այն միջավայրում, որտեղ դուք ձեզ ավելի ազատ եք զգում եվ կարողանում եք անկաշկանդ կարծիք արտահայտել:
Իսկ եթե չեք կարողանում գտնել այդպիսի միջավայր, դիմե՛ք ուսանողական խորհրդին եվ շատերը պատրաստ կլինեն լսել ու աջակցել ձեզ:
Տաթև Մովսիսյան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s